Sponsorwedstrijd voor stichting KIKA

Zondag, 25 augustus 2019

HSV 't Voorntje Eibergen-Neede BESTAAT 80 JAAR!!! Daarom organiseren wij op 21 september een sponsorjubileumwedstrijd t.b.v. stichting KIKA.

HSV het Voorntje Eibergen Neede

BESTAAT 80 JAAR!!!

Daarom organiseren wij op 21 september een sponsorjubileumwedstrijd. Al het inschrijfgeld gaat naar KIKA. Het bedrag kan nog veel meer worden als elke deelnemer zich laat sponsoren door vrienden, familie en/of bekenden voor elk uur dat er gevist wordt. Na de wedstrijd is er een BBQ bij het clubgebouw. Laten we er een mooie wedstrijd van maken en zorgen dat we met z’n allen een mooi bedrag voor KIKA ophalen.

Maximaal aantal deelnemers is 60 ( vol = vol )

Wedstrijdwater:Berkel Stokkersbrug, Spoorbrug richting Stokkersbrug, Spoorbrug richting Voetsbrug en de Kruidentuin.

Wedstrijdduur:van 08:00 tot 14:00 uur.

Loting:Van 06:15 tot 06:30 uur clubgebouw van SV de Kroon (Adr: De Mors 17 Eibergen)

Prijsuitreiking:Na de wedstrijd in het clubgebouw

Inschrijfgeld: € 10,-

Prijzen:Sponsorprijzen (1 op 3)

Reglement:Er mag met maximaal een hengel gevist of gevoerd worden. De deelnemer moet achter het nummer plaats nemen. De hengelkeuze is vrij. Aas en voer zijn vrij met uitzondering van rode maden en muggenlarven, eventuele imitaties hiervan zijn wel toegestaan. . Het gebruik van een katapult is voor eigen risico. Alle gevangen vis telt mee (m.u.v. Snoek, Snoekbaars en Paling). Men mag maximaal 20 kg vis in een leefnet houden. Wordt er meer vis in het net gewogen, dan telt 20 kg. Bij aanvang van de wedstrijd eenmaal zwaar voeren, daarna is licht bijvoeren toegestaan.

Opgave:
Gerrit te Spenke spenke@caiway.nl
Thomas WesselerThomaswesseler@t-online.de
Arno van Lieshouta.lieshout21@chello.nl

Onze sponsoren voor dit evenement :