Alle vrijwilligers bedankt!

Dinsdag, 13 januari 2015

Het afgelopen seizoen zijn er in samenwerking met Marke Mallem vanaf de locatie kruidentuin tot en met de Stokkersbrug diverse visplaatsen gerealiseerd. Dat dit in goede aarde is gevallen bleek wel uit de diverse positieve reacties die we hebben mogen ontvangen van verschillende hengelsportverenigingen en individuele vissers.

Dit was niet mogelijk geweest zonder de grote inzet van verschillende vrijwilligers. Daarom willen wij als bestuur deze vrijwilligers nogmaals allemaal heel hartelijk bedanken voor hun inzet tijdens het afgelopen seizoen.

Om niet altijd een beroep te doen op deze kleine groep mensen zoeken we nog steeds vrijwilligers om de kades te onderhouden. Het vergt niet al te veel tijd, maar zorgt er wel voor dat we voor veel vissers mooie visplekken gecreƫerd hebben en dat deze ook zo blijven. Mocht je het komende seizoen zin en tijd hebben om ons te helpen, meldt je dan aan bij een van de bestuursleden, zodat we ook dit jaar weer kunnen genieten aan de Berkel.