Schriftelijke NachtVIS- en combi Derde Hengeltoestemmingen

Zondag, 10 januari 2021

Sportvisserij Nederland heeft besloten vanaf 2021 geen papieren extra toestemmingen meer te verstrekken via hengelsportverenigingen of -winkeliers.

Hieronder de uitleg van Sportvisserij nederland:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Beste hengelsportvereniging / hengelsportwinkelier,

De afgelopen jaren heeft u schriftelijke NachtVIS- en combi Derde Hengeltoestemmingen kunnen uitgeven aan sportvissers. Hiervoor zijn zowel de sportvissers, de federatie en Sportvisserij Nederland u dankbaar.

De kosten voor bedrukking en distributie van deze papieren kaarten zijn hoog, het vergt de nodige arbeid voor invoer van de gegevens, er ontstaan fouten en onze accountant stelt ook de nodige vragen over deze systematiek.

Daarom heeft Sportvisserij Nederland besloten vanaf 2021 geen papieren extra toestemmingen meer te verstrekken via hengelsportverenigingen of -winkeliers.

Nagenoeg alle extra toestemmingen worden tegenwoordig via www.vispas.nl aangevraagd. Deze site is gebruiksvriendelijk, wordt veel gecommuniceerd en bevat inmiddels alle gangbare Nederlandse en buitenlandse betaalmethoden.

Voorts krijgen alle bestaande toestemminghouders zowel een digitale als een schriftelijke factuur. Na betaling krijgen zij automatisch weer de extra toestemming toegestuurd. Mocht een sportvisser ondanks het gebruiksgemak een bestelling viawww.vispas.nl lastig vinden, dan kan men ook telefonisch de bestelling bij Sportvisserij Nederland doen via 030-6058400.