Afgelasting wedstijden 2020

Woensdag, 29 april 2020

De maatregelen die onze regering heeft genomen vanwege het Coronavirus maakt dat ons bestuur heeft besloten om alle, bij onze vereniging geplande viswedstrijden, voor dit jaar te annuleren.

Van de wedstrijdcommissie:

Wel overwegen we, als de maatregelen het toelaten, om na 1 september nog een enkele individuele wedstrijden te organiseren. We informeren u zodra hierover meer duidelijk is.

Wij rekenen op jullie begrip en hopen dat iedereen er voor zichzelf toch een leuk visjaar van maakt.

Tot slot.........houdt afstand en blijf gezond!

Bestuur HSV het Voorntje